Options
Stress Coping Strategies of International Medical Students
Temirkhanova, Khadisha |
Recenzentas / Reviewer | |
Komisijos pirmininkas / Committee Chairman | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member |
Aim: To assess the perception of stress and evaluate various coping strategies used by international medical students and their effectiveness. Study population and methodology: a cross-sectional study was carried out among 96 international medical students. The study was conducted in April. This time period was appropriate to appraise the natural stress levels. An anonymous self-administered online questionnaires were used for data collection. Results: The overall prevalence of stress among medical students was high 58,3% Most of the stress sources were related to academic stressors. Stress levels were higher among pre-clinical students comparing to clinical year students. The coping strategies most commonly used were self-distraction, active coping and positive reframing. Students who were stressed were more prone to utilize maladaptive coping strategies. Conclusions: The emphasis should be on decreasing stressors. Knowledge of good coping strategies, as well as ways in training and developing more adaptive strategies, may be beneficial in preventing stress.
Tikslas: Įvertinti streso suvokimą ir įvairias tarptautinių medicinos studentų naudojamas įveikimo strategijas bei jų efektyvumą. Metodika: atliktas skerspjūvio tyrimas, kuriame dalyvavo 96 tarptautiniai medicinos studentai. Tyrimas buvo atliktas balandžio mėn. Šis laikotarpis buvo tinkamas natūralaus streso lygiui įvertinti. Duomenims rinkti buvo panaudotos anoniminės savarankiškai pildomos internetinės anketos. Rezultatai: Bendras streso paplitimas tarp medicinos studentų buvo didelis 58,3% Dauguma streso šaltinių buvo susiję su akademiniais stresoriais. Streso lygis buvo didesnis tarp ikiklinikinių studentų, palyginti su klinikinių kursų studentais. Dažniausiai naudojamos įveikos strategijos buvo išsiblaškymas, aktyvus susidorojimas ir teigiamas pertvarkymas. Studentai, patyrę stresą, buvo labiau linkę naudoti netinkamas įveikos strategijas. Išvados: dėmesys turėtų būti skiriamas stresorių mažinimui. Žinios apie geras įveikos strategijas, taip pat mokymo ir prisitaikymo strategijų kūrimo būdus gali būti naudingos siekiant išvengti streso.