Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12512/100413
Komunikacijos kanalų poveikio tyrimas nereceptinių vaistinių preparatų pasirinkimui ir įsigijimui Joniškio miesto gyventojams
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Komunikacijos kanalų poveikio tyrimas nereceptinių vaistinių preparatų pasirinkimui ir įsigijimui Joniškio miesto gyventojams
Other Title
Communication channel study on the impact of non-prescription medicinal products to select and purchase of Joniškis town residents
Author
Vaščilienė, Raimonda |
Advisor
Other(s)
Komisijos sekretorius / Committee Secretary | |
Komisijos pirmininkas / Committee Chairman | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member |
Extent
60 p.
Thesis Defence Date
2017
Abstract (lt)
Tikslas: Ištirti komunikacijos kanalų daromą poveikį nereceptinių vaistų pasirinkimui ir įsigijimui Joniškio miesto gyventojams, gautus tyrimo rezultatus palyginti su Kauno miesto visuomenės vaistinių pacientų atsakymais. Uždaviniai:
- Išanalizuoti kurie komunikacijos kanalai daro didžiausią įtaką nereceptinių vaistų pasirinkimui Joniškio miesto gyventojams.
- Išanalizuoti kurie komunikacijos kanalai labiausiai skatina nereceptinių vaistų įsigijimą Joniškio miesto gyventojams.
- Įvertinti vaistininko patarimo svarbą nereceptinių vaistų pasirinkimui ir įsigijimui Joniškio miesto gyventojams.
- Gautus tyrimo rezultatus palyginti su Kauno miesto visuomenės vaistinių pacientų anketinio tyrimo rezultatais.
Abstract (en)
Objective: To investigate the communication channels of the impact of non-prescription medicines selection and acquisition of Joniškis town residents, these results compared with Kaunas city community pharmacies patient responses. Objectives:
- Analyze the communication channels that have the greatest impact on the selection of non-prescription medicines Joniškio city residents.
- To analyze the communications channels is mainly driven by the acquisition of non-prescription medicines Joniškio city residents.
- Evaluate pharmacist importance of non-prescription medicines selection and acquisition of Joniškis town residents.
- The results of the investigation compared with Kaunas city community pharmacies patient questionnaire survey results.
Publisher
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Other Identifier(s)
id-19996336
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access