Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12512/102241
Privačios klinikos veiklos kryptys
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Privačios klinikos veiklos kryptys
Other Title
The directions of private clinic activity
Author
Vosylienė, Rita |
Advisor
Bagdonas, Eugenijus |
Other(s)
Misevičienė, Irena | Recenzentas / Reviewer |
Vyšniauskas, Vladas | Recenzentas / Reviewer |
Misevičienė, Irena | Komisijos pirmininkas / Committee Chairman |
Petrauskienė, Jadvyga | Komisijos narys / Committee Member |
Kalėdienė, Ramunė | Komisijos narys / Committee Member |
Extent
83 p.
Date Issued
2007
Abstract
Darbo tikslas: Parengti mažos daugiafunkcinės privačios klinikos išorinės ir vidinės aplinkos tyrimo metmenis, bei įvertinti perspektyvių segmentų teikiamų paslaugų kokybę. Tyrimo metodika: Kadangi X privati klinika daugiafunkcinė, tyrimui pasirinkta viena klinikos veikla – antrinės asmens sveikatos priežiūros ir profilaktinių programų paslaugos. Tyrimas buvo atliekamas trimis skirtingais etapais:
- Tiriama išorinė organizacijos aplinka, pasitelkiant Porter’io penkių jėgų modelį.
- Tiriama vidinė klinikos aplinka, naudojant priežasčių pasekmių diagramą.
- Vartotojų požiūriu vertinta priešinės liaukos vėžio ankstyvosios diagnostikos paslauga. Telefoninės apklausos metodu buvo atliekama anketinė pacientų apklausa. Statistinė duomenų analizė atlikta SPSS devintos versijos programiniu paketu. Rezultatai:
- Išorinės aplinkos tyrimas parodė, kad konsultacinės paslaugos skirtingai išvystytos, užima skirtingą rinkos dalį, turi skirtingus vartotojus, bei konkurentus, todėl kiekviena turi būti tiriama kaip atskira paslauga.
- Vidinės aplinkos tyrimas parodė, kad sudėtingiausia padėtis susidariusi antrinių paslaug�� srityje. Išryškėjo personalo problemos - antraeilėse pareigose dirbantys darbuotojai neidentifikuoja savęs su klinika.
- Atlikus anketinės apklausos rezultatų analizę respondentai gerai vertino paslaugos prieinamumą, paslaugą visuose kontakto su darbuotojais momentuose. Visi paslaugos etapai apie 90 % tenkino respondentų lūkesčius. Išvados ir rekomendacijos:
- Esant dideliam išorinės aplinkos dinamiškumui būtina pastovi kiekvienos paslaugų nomenklatūros išorinės aplinkos analizė, esamų, būsimų konkurentų vertinimas, paslaugos pakaitalų analizė. Tikslinga tęsti priešinės liaukos vėžio ankstyvos diagnostikos programos rinkos segmento tyrimą.
- Viena iš didžiausių organizacijos vidinės aplinkos silpnybių yra antraeilėse pareigose dirbančių darbuotojų neidentifikavimas savęs su klinika. Norint pašalinti ši trūkumą reikia stiprinti X privačios klinikos kultūrą, sukurti ritualus, sistemą didinančią darbuotojų lojalumą.
- Vertinant vartotojų požiūrį, išaiškėjo procedūriniai paslaugos skirtumai tarp dviejų X privačios klinikos padarinių. Paslaugos prieinamumas geresnis II-me klinikos padalinyje, o pacientų lūkesčius patenkinimas bei respondentų vertinimas, dėl labiau individualizuotos paslaugos, geresnis I-me klinikos padalinyje.
Methods For investigative private clinic multifunctional analysis pick mono clinic work - second person health care and prophylaxis programme favour. Research have been done three different stages.
- Researching outside favours tone by Porter’io five force model.
- Researching inside tone using reason results chart.
- Users side rate prostate early diagnostics favour. Telephone pool way done questionnaire patients pool. Statistic ad date done SPSS nine version program packet. Results:
- Outside tone research showed what consultations favour different developed take different half market have different users and rival so should look like different favour.
- Inside tone research pointed what complicatedly facts consist secondary favours region. Personnel – second duty employees do not relate them self with clinic.
- Done all questionnaire assay respondents estimated favour accessibility favour in all contact with employees moments. All favour stages about 90% satisfy a wants of respondents. Conclusions and practical recommendations:
- To come to a stand of outside dynamic necessity consistency favour nomenclature outside tone assay existing after rival estimation facility sure gates assay. Purpose to continue prostate cancerous diagnostic programmes worked-led section research.
- One of biggest inside tone failing are secondary office working employees not indentification themself with clinic. Purpose to drop this fault need to strengthen X privately clinic culture, to create rituals, system increasing employees loyal.
- Rating users opinion clarification procedure favour supply and humanity relation differences. Favour have individuality. For the future impotently that favour be maximum personality humanity relation point.
Publisher
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Other Identifier(s)
id-1831868
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access