Geležinkelio taikmenys. Prekinių vagonų, kurių ašies statinės apkrovos yra nuo 225 kN iki 250 kN, eismo charakteristikų priimamieji bandymai
No | Subject |
---|---|
45.060.01 | Geležinkelių riedmenys. Bendrieji dalykai |
Šiame Europos standarte aptariami prekinių vagonų, kurių statinės ašių apkrovos didesnės kaip 225 kN ir mažesnės kaip 250 kN, važiavimo charakteristikų priimamieji bandymai. Taikomi visi EN 14363 reikalavimai su tam tikrais pakeitimais, susijusiais su: geležinkelio linijos bandymų sąlygomis; kai kurių vertinimo kiekių ribinėmis vertėmis. Išvardyti tik specialiaisiais atvejais taikomi skirtumai. Važiavimo charakteristikų bandymai taikomi iš esmės visiems prekiniams vagonams, kurie be apribojimų naudojami standartinės vėžės (1 435 mm) bėgių keliuose. 1 PASTABA Važiavimo charakteristikų bandymai: geležinkeliuose su skirtingai išdėstytais bėgių keliais, geležinkeliuose su nestandartinio pločio vėžėmis gali būti atliekami pagal analogiją su šiuo Europos standartu. Važiavimo charakteristikų bandymai yra dalis važiavimo charakteristikų priimamųjų bandymų, atliekamų su transporto priemonėmis: kurios buvo naujai sukurtos; kurioms buvo atliktos būdingos konstrukcijos modifikacijos arba kurių eksploatavimo režimas buvo pakeistas. Važiavimo charakteristikų bandymai ir priėmimas apima visą transporto priemonę, įskaitant važiuoklę. Jeigu jau išbandyta ir priimta važiuoklė naudojama su kitokios konstrukcijos transporto priemonės kėbulu, tai laikoma konstrukcijos modifikacija. Taikoma EN 14363:2005 5.2 aprašyta procedūra. 2 PASTABA Greta transporto priemonių važiavimo charakteristikų priimamųjų bandymų paprastai gali būti taikomi ir reglamentai atliekant kitas technines užduotis, pavyzdžiui: tikrinant atitiktį projektavimo sutarčių reikalavimams; optimizuojant transporto priemonės arba važiuoklės komponentus; tikrinant įtaką, darančią poveikį parametrams ir priklausomybės sąsajoms tikrinti; eksploatuojamam bėgių keliui arba transporto priemonėms stebėti. Viso metodo ir nurodytų ribinių verčių taikymas atspindi neribotą tarptautinį eksploatavimą. Transporto priemonių priimamieji bandymai grindžiami tam tikromis bėgių kelio techninėmis sąlygomis. Jeigu tam tikrose linijose jų nesilaikoma, bus imamasi atitinkamų priemonių (greičio pakeitimo, papildomų bandymų ir pan.). Dėl skirtingų nacionalinių ir tarptautinių eksploatavimo sąlygų gali būti leidžiama nukrypti nuo apibrėžtų sąlygų. Leidžiamieji nuokrypiai nurodyti šiame Europos standarte. Leidžiama nukrypti nuo nustatytų taisyklių, jei būtų pateikti įrodymai, kad sauga bent atitinka tą saugą, kurią užtikrina atitiktis šioms taisyklėms. 3 PASTABA Šiame Europos standarte nurodytas ribines vertes drauge su nurodytomis bėgių kelio ir eksploatavimo sąlygomis galima naudoti ne tik prekinių vagonų, kurių statinės ašių apkrovos didesnės kaip 225 kN ir mažesnės kaip 250 kN, bet ir kitų transporto priemonių tam pačiam saugos lygiui pagrįsti
Document | Language | Pages |
---|---|---|
lt | 20 | |
en | 18 |