Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12512/102266
X klinikos darbuotojų lojalumo ir jį sąlygojančių veiksnių analizė
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
X klinikos darbuotojų lojalumo ir jį sąlygojančių veiksnių analizė
Other Title
Analysis of X clinic staff loyality and it‘s determinants
Advisor
Bagdonienė, Liudmila |
Other(s)
Stankūnas, Mindaugas | |
Extent
102 p.
Thesis Defence Date
2007
Abstract (lt)
Tyrimo tikslas: išanalizuoti X klinikos darbuotojų lojalumą ir jį įtakojančius veiksnius. Tyrimo uždaviniai:
- Ištirti, kaip X klinikos darbuotojų lojalumą įtakoja motyvacija ir pasitenkinimas darbu.
- Palyginti skirtingoms personalo kategorijoms ir skirtingo darbo stažo grupėms priklausančių darbuotojų lojalumą ir jį veikiančius veiksnius.
- Numatyti X klinikos darbuotojų lojalumo stiprinimo kryptis. Tyrimo metodai: panaudojant standartizuotą klausimyną, apklausti 105 X klinikos darbuotojai. Duomenys apdoroti ir analizuojami naudojant statistinį duomenų analizės paketą SPSS 9.0. Rezultatai rodo, kad lojalių klinikai darbuotojų dalis svyruoja nuo 36,2 iki 14,3 proc. Darbuotojų lojalumas analizuotas tiriant dvi jį lemiančių veiksnių grupes – motyvaciją ir pasitenkinimą darbu. Mažinantys lojalumą iš motyvacijos veiksnių yra: materialinių, emocinio saugumo, pagarbos poreikių tenkinimas, įdėtų į darbą pastangų ir įvertinimo adekvatumas; stiprinantys lojalumą – motyvacijos priemonių priimtinumas. Mažinantys lojalumą iš pasitenkinimo darbu veiksnių yra: motyvacijos sistema, atlygis darbuotojams už sėkmingus darbus, vadovų įsiklausymas į darbuotojų nuomonę, nuolatinis stresas darbe. Lojalių darbuotojų (remiantis Dick ir Basu tipologija) daugiau yra pagalbinio personalo grupėje nei pagrindinio; ketinantys keisti darbą dažniau nurodo turintys nuo 3 iki 10 m. darbo stažą klinikoje. Lojalumas X klinikoje gali būti stiprinamas peržiūrint darbo užmokesčio politiką, įvairinant darbuotojų skatinimo priemones, tobulinant darbo organizavimą, sukuriant ir įdiegiant personalo vertinimo sistemą bei gerinant kolektyvo mikroklimatą.
Abstract (en)
Aims of research: To make analyzis on staff loyality and it‘s conventionality factors. Goals of research:
- To analyze impact of motyvation and job- statisfaction on staff loyality.
- To compare opinion of differnt layers of staff, also to compare opinion of staff with different work experience.
- To shedule ways of loyality improvement between staff in clinic X Methods of research: to investigate 105 persons in clinic X , by using the same standart survey. To analyze all data by sustaining data analyzis packet SPSS 9.0. The reseach shows that part of loyal to clinic staff is not stable it goes from 36,2 to 14,3 %. Two groups of factors give impact on loyalty - motivation and job- satisfaction. Motivation factors that decrease level of loyalty are: remuneration, emotional security, respect, impartial evaluation of made jobs. The motivation factor that increase loyalty is the acceptability of motivation cures. Job satisfaction factors that decrease loyalty are: system of motivation, extra pay for good job results, good management, and permanent stress in work. The higher number of loyal workers (according to Dick and Basu typology) is found between subsidiary staff than in the main staff. The staff which has got work experience from 3 to 10 years in clinic is the part of workers who are going to change their work in future. The ways of loyalty improvement in clinic are: positive changes in payment system, a higher variety of stimulating cures, the development of work management, the implementation of better work results evaluation system, the relationship between staff members reform.
Publisher
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Other Identifier(s)
id-1849230
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
File(s)