Stress Management Among Medical Students in Final Courses
Calvin, John |
Recenzentas / Reviewer |
Tyrimas nagrinėja streso valdymą paskutinių metų medicinos studentų tarpe, įskaitant streso paplitimą, pagrindines jo priežastis ir įvairių susidorojimo strategijų efektyvumą. Tyrimas atliktas remiantis 100 studentų, studijuojančių tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, atliktais kirtinėjančiais klausimynais. Tyrimas atskleidžia, kad 94% studentų patyrė aukštus streso lygius, daugiausiai dėl akademinių reikalavimų. Tyrimas rodo, kad stresas turi tiek akademinių, tiek asmeninių pasekmių, o 95% studentų nurodo, kad dėl didelio darbo krūvio turi mažiau laiko socialiniams ryšiams. Studentai naudojo įvairias susidorojimo strategijas, pradedant adaptaciniais metodais, tokiais kaip fizinis aktyvumas ir socialinė parama, ir baigiant maladaptyviomis strategijomis, tokiomis kaip rūkymas. Tačiau pastebimas formaliai nustatytų palaikymo sistemų trūkumas. Tyrimas daro išvadą, kad universitetai turėtų teikti stipresnes psichikos sveikatos paslaugas, organizuoti streso valdymo seminarus ir įtraukti gerovės studijas į mokymo programą, siekiant skatinti atsparumą, mažinti perdegimą ir gerinti psichinę sveikatą bei akademinius pasiekimus medicinos studentams.
The thesis examines stress management among final-year medical students, including the prevalence of stress, its primary causes, and the effectiveness of various coping strategies. Based on cross-sectional surveys of 100 students studying at home and abroad. The study identifies that 94% of the students experienced high levels of stress, primarily due to academic demands. The research finds that stress has both academic and personal implications, with 95% of the students indicating that they have fewer hours for social relations due to the workload. The students employed different coping mechanisms, ranging from adaptive strategies like exercise and social support to the maladaptive strategy of smoking. The absence of formally established support systems is, however, notorious. The research concludes that universities should provide stronger mental health services, offer stress management workshops, and incorporate well-being studies into the curriculum to promote resilience, minimize burnout, and improve mental health and academic achievement among medical students.