Evaluating the Impact of Strengthening and Stretching Exercises Along the Posterior Muscle Chain in Reducing Non-Specific Low Back Pain from Prolonged Sitting in Students
Al-Ani, Samara Manther |
Recenzentas / Reviewer |
Darbo tikslas – įvertinti, ar užpakalinei raumenų kinetinei grandinei skirti stiprinimo ir tempimo pratimai yra veiksmingi mažinant ilgalaikio sėdėjimo sukeltą ar sustiprintą juosmens skausmą studentams. Darbo uždaviniai: 1. Įvertinti juosmens funkcijos būklės ir skausmo intensyvumo pokyčius taikant stiprinimo pratimus studentams, ilgai sėdintiems. 2. Įvertinti juosmens funkcijos būklės ir skausmo intensyvumo pokyčius taikant tempimo pratimus studentams, ilgai sėdintiems. 3. Palyginti abiejų grupių rezultatus. Tyrimo metodika ir tiriamieji. Tyrime dalyvavo 20 tiriamųjų (9 vyrai ir 11 moterų) – studentai, kurie skundėsi juosmens skausmu ir dažnai ilgai sėdi. Tiriamųjų amžius svyravo nuo 20 iki 40 metų, tačiau dauguma buvo jaunesni nei 30 metų. Dalyviai buvo suskirstyti į dvi grupes: vienai buvo skirti stiprinimo pratimai, kitai – tempimo pratimai. Tyrimo metu buvo vertinami šie rodikliai: jaučiamo skausmo intensyvumas – pagal skaitinę analoginę skalę; juosmens lankstumas ir judesių amplitudė naudojant Modifikuotą-Modifikuotą Šoberio testą; liemens tiesiamųjų raumenų ištvermė naudojant Bieringo–Sørenseno testą. Dalyviai buvo įvertinti pagal šias skales prieš pradedant intervencinę programą. Dalyviai vykdė 45 minučių trukmės kineziterapijos programą du kartus per savaitę 4 savaites. Po 4 savaičių jie vėl buvo įvertinti tais pačiais testais ir rezultatai palyginti. Darbo išvados: 1. Stiprinimo pratimai pagerino tiesiamųjų raumenų ištvermę, sumažino apatinės nugaros dalies skausmą ir padidino juosmens lenkimo judesių amplitudę studentams, ilgai sėdintiems. 2. Tempimo pratimai pagerino tiesiamųjų raumenų ištvermę, sumažino apatinės nugaros dalies skausmą ir padidino juosmens lenkimo judesių amplitudę studentams, ilgai sėdintiems. 3. Lyginant abiejų kineziterapinių intervencijų rezultatus, reikšmingų skirtumų nenustatyta, o tai rodo, kad abi intervencijos gali būti naudingos mažinant skausmą ir gerinant bendrą funkcinę būklę.
Thesis Purpose - The study aims to assess whether strengthening and stretching exercises along the posterior muscular kinetic chain are beneficial in releasing lower back pain caused or reinforced by prolonged sitting in students. Thesis Tasks. 1. To evaluate the changes of the lower back functional status and intensity of pain by performing strengthening exercises for prolonged sitting students. 2. To evaluate the changes of the lower back functional status and intensity of pain by performing stretching exercises for prolonged sitting students 3. To compare the results of both groups. Research methodology and subjects. The study included 20 subjects (9 males and 11 females) who are students suffering from low back pain who tend to sit for long periods of time. The age of the subjects is between 20 and 40 years, however most of them were under 30 years old. The subjects were divided into two groups; one group was assigned strengthening exercises, whereas the other group performed stretching exercises. The following were evaluated during the study signs: the intensity of felt pain - on a numerical analogy scale; Lumbar flexibility and range of motion using Modified-Modified Schober’s Test; endurance of the trunk extensors using the Biering-Sørensen test. Subjects were assessed using the aforementioned evaluation scales before starting the intervention program. The subjects performed a 45 minute physical therapy program twice a week for 4 weeks. Subjects were reassessed using the same evaluation scales at the end of the 4 weeks period and results were compared. Conclusions of the work: 1. Strengthening exercises improved extensor muscles endurance, reduced pain of the lower back and increased the range of motion of the lumbar flexion for students engaged in prolonged sitting. 2. Stretching exercises improved extensor muscles endurance, reduced pain of the lower back and increased 4 the range of motion of the lumbar flexion for students engaged in prolonged sitting. 3. Comparing the results of both physiotherapeutic interventions were not significantly different indicating that both interventions can be both beneficial for pain reduction and improving overall functional status.