Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12512/243739
Sveikatinimo paslaugų atgaivinimo po Covid - 19 pandemijos organizaciniai ir marketingo sprendimai palangos „Linas“ sanatorijoje
Type of publication
text::thesis::master thesis
Title
Sveikatinimo paslaugų atgaivinimo po Covid - 19 pandemijos organizaciniai ir marketingo sprendimai palangos „Linas“ sanatorijoje
Other Title
Organizational and Marketing Solutions for Recovery of Health After the Covid-19 Pandemic in Palanga Sanatorium "Linas"
Advisor
Other(s)
Recenzentas / Reviewer |
Extent
70 p.
Thesis Defence Date
2024-06-03
Field of Science
Abstract (lt)
Darbo tikslas – atskleisti sanatorijos Palangos ,,Linas” sveikatinimo paslaugų atgaivinimo po COVID-19 pandemijos organizacinius ir marketingo sprendimus. Darbo uždaviniai:
- Išsiaiškinti sanatorijos vadovų nuomonę apie galimus organizacinius sveikatinimo paslaugų atgaivinimo sprendimus;
- Išsiaiškinti klientų lūkesčius dėl sanatorijos sveikatinimo paslaugų po COVID-19 pandemijos;
- Atskleisti marketingo sprendimų indėlį į sveikatinimo paslaugų paklausą. Darbo metodai: Kokybinis tyrimo metodas – focus grupė. Focus grupę sudaro įstaigos vadovų grupė. Klientų lūkesčiams išsiaiškinti naudojama vienmomentė anketinė apklausa (kiekybinis tyrimo metodas). Tyrimas atliktas Palangos ,,Linas“ sanatorijoje. Kokybinio tyrimo duomenims analizuoti pasitelkta kokybinė turinio analizė; anketinės apklausos duomenims analizuoti – statistinės analizės metodai. Darbo rezultatai:
- Klientams pandemijos metu buvo svarbu: saugumo užtikrinimas sanatorijoje, imuniteto stiprinimas, mažesnės teikiamų paslaugų kainos; po pandemijos – paslaugų kokybė, didesnė paslaugų įvairovė, personalo bendravimo su klientais tinkama kultūrą.
- Svarbiausi apklaustųjų lūkesčiai: gera sanatorijos teikiamų paslaugų kokybė, maloniai bendraujantis personalas, nuolatinė medikų priežiūra. Mažiausiai dėmesio skyrė šiems lūkesčiams: konkurencingos kainos, skiriami bonusai. Labiausiai pateisinę lūkesčiai: maloniai bendraujantis personalas, nuolatinė medikų priežiūra.
- Klientai buvo ir yra pritraukiami konkurencingomis kainomis, pasitelkiant marketingo komunikaciją, bendradarbiaujama su gydymo įstaigomis. Per mažai dėmesio ir lėšų buvo skiriama tikslinės klientų grupės nustatymo, keliamų lūkesčių, konkuruojančių įmonių tyrimų vykdymui. Nustatyta statistiškai reikšminga priklausomybė tarp pasitenkinimo sanatorijos paslaugomis ir tarp atsakymo į klausimą, ar rekomenduotų įstaigą.Išvados:
- Galimi organizaciniai sveikatinimo paslaugų atgaivinimo sprendimai gali būti šie: pagrindinių pandemijos metu kilusių iššūkių sprendimas (paslaugų kokybės užtikrinimas, finansavimo tęstinumas, atsižvelgimas į klientus), pakitusių klientų elgsenų nustatymas bei kintančių klientų poreikių tikslinis ir savalaikis patenkinimas, klientų pritraukimo/išlaikymo strategijų taikymas ir kt. Visa tai prisideda atgaivinant paslaugas, pasikeitus vartotojų elgsenai po pandemijos;
- Nustatyti svarbiausi sanatorijos Palangos ,,Linas“ klientų lūkesčiai: gera sanatorijos teikiamų paslaugų kokybė, maloniai bendraujantis personalas ir kt. Labiausiai pateisinę lūkesčiai: maloniai bendraujantis personalas, užtikrinama nuolatinė medikų priežiūra ir kt. Lūkesčiai, kurie buvo keliami sanatorijai bei teikiamoms paslaugoms, nebuvo patenkinti pilnai, tik kai kurie, tai gali lemti sumažėjusius klientų srautus ateityje.
- Sveikatinimo paslaugų paklausos didėjimui turi įtakos klientų pasitenkinimas gaunamomis sveikatinimo paslaugomis, paslaugų teikimo bei fizinės aplinkos pritaikymo, konkurencingų kainų nustatymas bei kitų, į kliento lūkesčių patenkinimą orientuotų strategijų pritaikymas. Paklausa didėtų, jei sanatorija dėmesio skirtų marketingo inovacijoms.
Abstract (en)
Aim of the study: to reveal the organizational and marketing solutions for revitalizing the health services of the Palanga sanatorium “Linas“ after the COVID-19 pandemic. Objectives:
- To find out the opinion of sanatorium managers about possible organizational solutions for revitalizing health care services;
- To find out the expectations of customers regarding health services of the sanatorium after the COVID-19 pandemic;
- To reveal the contribution of marketing solutions to the demand for health services. Methods: Qualitative research method - focus group. The focus group consists of a group of managers of the institution. A one-time questionnaire survey (quantitative research method) is used to find out customer expectations. The research was carried out at the "Linas" sanatorium in Palanga. Qualitative content analysis was used to analyze the qualitative research data; to analyze questionnaire survey data - statistical analysis methods. Results:
- During the pandemic, the following were important for clients: ensuring safety in the sanatorium, strengthening immunity, lower prices for services provided; after the pandemic - quality of services, greater variety of services, appropriate culture of staff communication with customers.
- The most important expectations of the interviewees: good quality of services provided by the sanatorium, friendly staff, constant medical care. They paid the least attention to the following expectations: competitive prices, bonuses. The most justified expectations: friendly staff, constant medical care.
- Customers were and are attracted at competitive prices, with the help of marketing communication, cooperation with medical institutions. Too little attention and funds were devoted to the identification of the target customer group, the expectations raised, and conducting research on competing companies. A statistically significant relationship wasestablished between satisfaction with sanatorium services and the answer to the question of whether one would recommend the institution. Conclusions:
- Possible organizational solutions for revitalizing health care services can be the following: solving the main challenges that arose during the pandemic (service quality assurance, funding continuity, customer consideration), identifying changed customer behaviors and meeting changing customer needs in a targeted and timely manner, applying customer attraction/retention strategies etc. All this contributes to the revival of services after the change in consumer behavior after the pandemic;
- The most important expectations of the customers of the sanatorium Palanga "Linas" have been determined: good quality of the services provided by the sanatorium, friendly staff, etc. The most justified expectations: friendly staff, constant medical care, etc. The expectations that were set for the sanatorium and the services provided were not fully met, only some, which may lead to reduced customer flows in the future.
- The increase in the demand for healthcare services is influenced by customer satisfaction with the healthcare services received, adaptation of the service provision and physical environment, setting competitive prices, and the application of other strategies aimed at satisfying the customer's expectations. The demand would increase if the sanatorium paid attention to marketing innovations.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access