Lopšelio - darželio ,,X“ 2015 - 2016 ir 2019-2020 metų vaikų maitinimosi analizė
Šapalienė, Reda |
Recenzentas / Reviewer | |
Recenzentas / Reviewer | |
Komisijos sekretorius / Committee Secretary | |
Komisijos pirmininkas / Committee Chairman | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member |
Baigiamajame darbe analizuojama problema - kaip vykdomas vaikų maitinimas lopšelyje – darželyje, kokie pastebimi trūkumai ir kaip vaikų maitinimas pakito po 2018 m. sugriežtintos vaikų ugdymo įstaigose maitinimo tvarkos. Darbo tikslas - įvertinti vaikų maitinimą lopšelyje - darželyje ,,X“ 2015 - 2016 ir 2019-2020 metais ir palyginti gautus duomenis. Darbe atliktas empirinis tyrimas – dvi „X“ lopšelio– darželio vaikų tėvų apklausos: 2015 - 2016 m. apklausiant 150 vaikų tėvų, ir 2019-2020 metais, apklausiant 136 vaikų tėvus. Atlikus statistinę ir lyginamąją tyrimų rezultatų analizę, nustatyta, jog tėvų pateiktas vaikų maitinimo įstaigoje vertinimas 2019-2020 metais yra palankesnis negu 2015 - 2016 metais, bet vis dar pasigendama didesnės maisto produktų, ypač daržovių, baltyminių produktų įvairovės, kritiškai vertinamas skysčių suvartojimas lopšelyje – darželyje.
Problem analyzed in thesis – how the children nutrition is being performed in kindergarten, what are the disadvantages and how the children nutrition changed after legally restricted rules of children nutrition in education organizations in 2018. The goal of thesis – to evaluate children nutrition in “X” kindergarten in 2015-2016 and 2019-2020 and to compare data. The empirical research was performed – two questionnaires of parents of children attending “X” kindergarten in 2015-2016 (150 parents were questioned) and in 2019-2020 (136 parents were questioned). After the statistical analysis and comparative analysis of research results was performed, it was revealed that parents’ evaluation of children nutrition in kindergarten is more positive in 2019-2020 in comparison to 2015-2016, however the higher variety of food products is still missing, especially the variety of vegetables and protein foods, also the intake of liquids is being critically evaluated.