Role of Mobile Phone for the International Students of LUHS
Al Amin, Yones |
Recenzentas / Reviewer | |
Komisijos pirmininkas / Committee Chairman | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member |
Aim: Investigate the role of mobile phones in use by the international LUHS students
Objectives: 1) Determine the most common practices and habits of mobile phones usage among international students, 2) Investigate consequences and possible effects of habits through comparison of results to literature of previous studies performed determining mobile phone use and well-being, 3) Determine possible consequences and effects of current habits of mobiles phone use among international students.
Materials and methods: Cross-sectional study was performed at the Lithuanian University of Health Sciences during the first quarter of 2022. Total population of international students present in LUHS consists of 1300 full-time students; sample size reached 52 student participants. Research was done applying Smartphone addiction scale, shortened version, and a previously tested form for determination of mobile phone use. The form was presented to participants as an online link that directed them to the documents which they completed anonymously. Consent was taken from each student prior to participation; data of student responses were further analyzed with descriptive statistical analysis, exploratory analysis and inferential analysis.
Results: Out of the 10 SAS-SV questions answered by students, the mean points of each question totaled (p0.95)3.668∓ 0.159, with a standard deviation of 0.415 reflecting an answer leaning towards students slightly agreeing with the statements. Students seem to admit to exhibiting behaviours of hazardous phone use, even by their standards and judgement.
The most common time of mobile phone use appears to be in the evening, where 83% of participants reported to mobile phone use at this time. The average LUHS student spends about 5 hours a day on their phone. When counting students' most preferred uses for mobile phones, we find that students report internet use as their most common reason for use, followed by messaging and listening to music.
Conclusion: Students of LUHS appear to, on average, use their phones for at least 4 hours a day, peaking highest during the evening, for predominantly internet use, followed by listening to music and text messaging, with academic purposes being the last on the list.
The consequences of increasing mobile phone use appear to be linked to dysfunction of daily activities by interfering with sleep as well as academic responsibilities, either causing or magnifying the stress experienced by students leading to lowered reported general well-being.
Participants of LUHS reported being more likely to indulge in hazardous phone use than not, indicating that effects of sleep disturbance, daytime disturbance and reduced reported well-being may be prevalent among students of this institution.
Tikslas: ištirti, kokį vaidmenį atlieka mobiliųjų telefonų naudojimas tarptautiniams LSMU studentams.
Uždaviniai: Tikslai: 1) Nustatyti labiausiai paplitusius mobiliųjų telefonų naudojimo būdus ir įpročius tarp užsienio studentų. 2) Ištirti įpročių pasekmes ir galimą poveikį, lyginant rezultatus su anksčiau atliktų mobiliųjų telefonų naudojimo ir savijautos tyrimų literatūra. 3) Nustatyti dabartinių mobiliųjų telefonų naudojimo įpročių galimas pasekmes ir poveikį tarp užsienio studentų.
Medžiagos ir metodai: Lietuvos sveikatos mokslų universitete 2022 m. pirmąjį ketvirtį atliktas skerspjūvio tyrimas. Bendrą LSMU esančių užsienio studentų populiaciją sudaro 1300 nuolatinių studijų studentų; imties dydis siekė 52 studentus dalyvius. Tyrimas atliktas taikant Priklausomybės nuo išmaniojo telefono skalę, sutrumpintą versiją, ir anksčiau išbandytą mobiliojo telefono naudojimo nustatymo formą. Forma dalyviams buvo pateikta kaip internetinė nuoroda, nukreipianti į dokumentus, kuriuos jie anonimiškai užpildė. Prieš dalyvavimą buvo paimtas kiekvieno studento sutikimas; studentų atsakymų duomenys toliau buvo analizuojami taikant aprašomąją statistinę analizę, tiriamąją analizę ir inferencinę analizę.
Rezultatai: Iš 10 SAS-SV klausimų, į kuriuos atsakė studentai, kiekvieno klausimo balų vidurkis siekė (p0,95)3,668∓ 0,159, o standartinis nuokrypis buvo 0,415, t. y. studentai atsakė šiek tiek pritariantys teiginiams. Atrodo, kad mokiniai pripažįsta, jog elgiasi pavojingai naudodamiesi telefonu, net pagal jų standartus ir vertinimą.
Atrodo, kad dažniausiai mobiliuoju telefonu naudojamasi vakare - 83 % dalyvių nurodė, kad mobiliuoju telefonu naudojasi šiuo metu. Vidutiniškai LUHS studentas telefonu per dieną praleidžia apie 5 valandas. Suskaičiavus studentų dažniausiai naudojamus mobiliuosius telefonus, paaiškėjo, kad studentai nurodo, jog dažniausiai naudojasi internetu, po to seka žinučių siuntimas ir muzikos klausymasis.
Išvados: Atrodo, kad LUHS mokiniai vidutiniškai naudojasi telefonais ne mažiau kaip 4 valandas per dieną, daugiausia vakare, daugiausia internetu, po to klausosi muzikos ir siunčia trumpąsias žinutes, o paskutinėje vietoje sąraše yra akademiniai tikslai.
Atrodo, kad vis dažnesnio naudojimosi mobiliuoju telefonu pasekmės yra susijusios su kasdienės veiklos sutrikimais, nes trukdo miegui ir akademinėms pareigoms, o tai sukelia arba sustiprina studentų patiriamą stresą, dėl kurio pablogėja jų bendroji savijauta.
LUHS dalyviai nurodė, kad dažniau linkę atsiduoti pavojingam telefono naudojimui nei nesinaudoti, o tai rodo, kad miego sutrikimo, dienos trikdžių ir sumažėjusios nurodytos gerovės poveikis gali būti paplitęs tarp šios institucijos studentų.