Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12512/103030
VšĮ „X“ ligoninės darbuotojų motyvavimo sistemos tobulinimas.
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
VšĮ „X“ ligoninės darbuotojų motyvavimo sistemos tobulinimas.
Other Title
Imrovement of employees’ motivational system in „X“ public hospital.
Author
Šiugždinienė, Loreta |
Advisor
Marcinkevičiūtė, Lina |
Other(s)
Komisijos pirmininkas / Committee Chairman | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member |
Extent
106 p.
Thesis Defence Date
2015
Abstract (lt)
Darbo tikslas: įvertinti darbuotojų (gydytojų, slaugytojų ir aptarnaujančio personalo) požiūrį į motyvavimą VšĮ „X“ ligoninėje. Tyrimo uždaviniai:
- Ištirti VšĮ „X“ ligoninės darbuotojų pasitenkinimo lygį motyvavimo priemonėmis.
- Įvertinti VšĮ „X“ ligoninės darbuotojų demotyvacijos priežastis. Tyrimo metodika. Atlikti du tyrimai. Kiekybinis tyrimas vykdytas 2014 metais VšĮ „X“ ligoninėje. Darbuotojų (gydytojų, slaugytojų ir aptarnaujančio personalo) nuomonių apklausai pasirinktas anoniminis apklausos metodas. Darbuotojams išdalinta 226 anketos, grąžintos 143, teisingai užpildytos ir toliau statistinei analizei naudojamos 132 anketos. Atsako dažnis 71,5 proc. Kokybinis tyrimas vykdytas 2015 metais VšĮ „X“ ligoninėje. Įstaigos bei padalinių vadovų (skyrių vedėjų) nuomonių apklausai pasirinktas struktūruoto interviu metodas. Apklausti septyni vadovai iš dešimties ir atlikta interviu analizė. Rezultatai. Taikomos (materialinės-piniginės, materialinės-nepiniginės, administracinės-teisinės ir psichologinės-socialinės) motyvavimo priemonės VšĮ ,,X“ ligoninėje skiriasi nuo darbuotojų pageidaujamų. Esminės priežastys keliančios nepasitenkinimą motyvacijos sistema yra: motyvavimo sistemos netobulumas (33 proc.), pastangų nevertinimas (31 proc.), neaiškus motyvuojamų darbuotojų parinkimas (23 proc.) ir neapibrėžti darbuotojų motyvavimo kriterijai (21 proc.). Esminės demotyvacijos priežastys: mažas darbo užmokestis ir nesubalansuotas darbo krūvis (34 proc.), organizacijos administracijos abejingumas (17 proc.), motyvavimo sistemos netobulumas (14 proc.). Galima teigti, jei VšĮ ,,X“ ligoninės vadovai tinkamai naudosis šiomis motyvavimo sistemos tobulinimo kryptimis, sumažės personalo nepasitenkinimas darbu ir bus suteikta galimybė patenkinti ne tik darbuotojų poreikius, bet ir įgyvendinti VšĮ ,,X“ ligoninės iškeltus tikslus.
Abstract (en)
Aims: to evaluate attitude towards motivating among employees (doctors, nurses and service staff) in „X“ public hospital. Research Tasks:
- Examine employees’ level of satisfaction with means of motivation in „X“ public hospital
- Determine reasons of demotivation of employees in „X“ public hospital. Methods. Two studies were made. Quantitative study was carried out in 2014 in „X“ public hospital. For opinion poll of emplyees (doctors, nurses and service staff) anonymous survey method was adopted. 226 questionnaires were distributed, 143 were returned, of which 132 were completed properly and suitable for further statistical analysis. The response rate 71.5%. Qualitative study was carried out in 2015 in „X“ public hospital. Structured interview method was adopted for surveying managers of the institution and its departements. Seven out of ten managers were interviewed and analysis of the interviews was performed. Results. Applied means of motivation (material-monetary, material-nonmonetary, administrative-legal and psychological-sociological) in ,,X“ public hospital are different from the ones desired by the employees. The main reasons of dissatisfaction with motivational system are: imperfection of the motivational system (33%), depreciation of efforts (31%), unclear selection of motivated employees (23%) and undefined motivational criteria (21%). Main reasons of demotivation: low salary and unbalanced workload (34%), indifference of administration (17%), imperfection of motivational system (14%). It could be claimed that if managers of ,,X“ public hospital properly used these directions for improvement of motivational system, the dissatisfaction of staff with their work would decrease and an opportunity would be created not only to satisfy the needs of employees but also to implement the set goals of ,,X“ public hospital.
Publisher
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Other Identifier(s)
id-8559504
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access