Kauno klinikų ir Nacionalinio kraujo centrų komunikacija su donorais socialiniame tinkle Facebook
Jonaitytė, Kornelija |
Komisijos sekretorius / Committee Secretary | |
Komisijos pirmininkas / Committee Chairman | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member | |
Komisijos narys / Committee Member |
Tikslas Įvertinti Kauno klinikų ir Nacionalinio kraujo centro komunikaciją su donorais socialiniame tinkle Facebook. Uždaviniai 1.Atlikti Kauno klinikų ir Nacionalinio kraujo centro komunikacijos su donorais socialiniame tinkle Facebook turinio analizę. 2.Ištirti ir palyginti Kauno klinikų ir Nacionalinio kraujo centro esamų ir potencialių donorų požiūrį į komunikaciją socialiniame tinklapyje Facebook. Rezultatai: Atliktos Facebook paskyrų turinio analizės duomenys rodo, nors Kauno klinikų kraujo centro paskyros populiarumo indeksas didesnis (65proc.), nei Nacionalinio kraujo centro (50 proc.), tačiau Nacionalinio kraujo centro paskyroje yra dalijamasi daug daugiau įvairaus pobūdžio informacija su sekėjais, taip pat yra gaunamas nuolatinis grįžtamas ryšys. Apklausos duomenys parodė, kad Nacionalinio kraujo centro labiau nei Kauno klinikų kraujo centro Facebook paskyrų sekėjus motyvuoja sekamos kraujo donorystės paskyros informacija. Išvados: Atlikus turinio analizę nustatyta, kad Nacionalinio kraujo centro socialinio puslapio Facebook paskyroje yra talpinama daugiau ir įvairesnio pobūdžio informacija nei Kauno klinikų kraujo centro paskyroje. Be to, Nacionalinio kraujo centro socialinio puslapio Facebook informacija pateikiama įvairesniu formatu, t.y. ne tik tekstiniu, bet ir vaizdo bei garso. Tyrimo metu nustatyta, kad pagrindiniai kraują aukoti skatinantys veiksniai yra Kraujo centrų Facebook paskyrose talpinami įrašai ir sėkmingų istorijų skelbimas. Tačiau 57 proc. abiejų tiriamųjų institucijų apklausoje dalyvavusių asmenų neaukoja kraujo, kadangi neturi pakankamai informacijos, ar atitinka kraujo donoro kriterijus.
Aim of the study. Evaluate communication of Kaunas clinics and National blood centers with donors on the social network Facebook. Objectives.
- Perform content analysis of Kaunas clinics and National bloods centers communication with donors on the social network Facebook.
- Analyze and present Kaunas clinics and National blood centers communication in Facebook opportunities. The results. Content analysis of Facebook accounts shows that Kaunas Clinic Blood Center account's popularity index is higher (65 percent) than the National Blood Center (50 percent), but they share different types of information with followers in the National Blood Center account, also this account gets better feedback. Data from the questionnaire showed that the National Blood Center is more motivated by the follow-up of the blood donation account (2.88 ± 0.78 and 2.23 ± 0.73), more than the followers of the Kaunas Clinic's blood center. Conclusions. The content analysis has shown that the National Blood Center Facebook account have more diverse information than the Kaunas Clinical Blood Center account. In addition, the information on the Facebook page of the National Blood Center is presented in a more diverse format, not just text, but also video and audio. The research found that the main blood-promoting factors are the postings on the Blood Center Facebook accounts and the publication of successful stories. However, 57% of the subjects in the two investigating authorities do not give blood, because they do not have enough information to meet the criteria for blood donors.