Slaugos ir palaikomojo gydymo skyrių slaugytojų pasitenkinimas darbu
Author(s) | |
---|---|
Viešoji įstaiga Alytaus poliklinika |
Date Issued |
---|
2014-04-11 |
Kiekvienos sveikatos priežiūros organizacijos tikslas yra nuolat plėtoti ir stiprinti organizacijos veiklos strategiją, struktūrą, siekiant veiklos efektyvumo, pacientų sveikatos priežiūros kokybės ir darbuotojų pasitenkinimo darbu. Slaugytojų pasitenkinimas darbu – vienas svarbiausių organizacijos valdymo tikslų. Slaugos pagrindas yra pacientų pasitenkinimas gauta paslauga, o slaugytojų darbo pagrindas – slaugytojų pasitenkinimas darbu ir profesinės veiklos galimybėms. Slaugytojų pasitenkinimas įvairiais darbo aspektais ir kitais juos supančiais aplinkos veiksniais sąlygoja pasitenkinimą darbu, slaugytojo entuziazmą, nuoširdumą dirbant, norą keistis, tobulėti, priimti naujoves ir dalyvauti jas įgyvendinant. Mažas pasitenkinimas darbu gali sąlygoti menkos kokybės paslaugas, silpnus bendradarbiavimo, bendravimo ryšius, priešiškumą, blogą sveikatą ar dažną slaugytojų kaitą. Darbo tikslas: Įvertinti slaugos ir palaikomojo gydymo skyrių slaugytojų pasitenkinimą darbu. Metodika: 1. Tyrimas buvo atliktas 2013 metų gegužės – spalio mėnesiais, apklausiant keturiolikos slaugos ir palaikomojo gydymo skyrių slaugytojas. 2. Buvo išdalintos anketos visų skyrių slaugos administratorėms, kurios vėliau anketas išdalino slaugytojoms (n=217). Atsako dažnis 79,2 %. 3. Slaugytojų anketiniai duomenys buvo analizuojami naudojant SPSS 17.0 versijos statistinį duomenų analizės paketą. 4. Skaičiuoti rangų aritmetiniai vidurkiai (m) su standartiniu nuokrypiu (sn). 5. Ryšys tarp dviejų nepriklausomų kintamųjų buvo vertinamas remiantis χ2 koeficientu. 6. Kai reikšmingumo lygmuo p≤0,05, požymių skirtumas tiriamųjų grupėse laikytas statistiškai reikšmingu, kai p<0,001 – labai reikšmingu.[...].