Psichologijos studijų rašto darbų rengimo vadovas : mokomoji knyga
Date |
---|
2020-06-19 |
Aprobavo Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Medicinos akademijos Visuomenės sveikatos fakulteto taryba (2019 m. birželio 27-28 d.). Protokolo nr. Nr. VSFS-7.
ISBN 978-9955-15-645-1.
Bibliogr.: p. 115-116
Priedai: p. 119-124.
Šis metodinių rekomendacijų leidinys yra skirtas bakalauro ir magistro studijų metu rengiamiems rašto ir baigiamiesiems darbams. Leidinys padės atsakyti į daugelį klausimų, kylančių rengiant rašto darbus – nuo pirmųjų studento žingsnių akademinio rašymo pasaulyje iki baigiamųjų darbų gynimo proceso. Čia taip pat rasite išsamius turinio ir formato reikalavimus, kurie aktualūs rengiant ir pristatant darbus. Atkreiptume dėmesį, kad šis leidinys taip pat pravers ir dėstytojams, kurie vadovauja studentų darbams arba skiria rašto darbų užduotis. Šis leidinys buvo parengtas tarsi „atsispiriant“ nuo dviejų leidinių, kurie buvo parengti Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Sveikatos psichologijos katedroje anksčiau, – rašto darbų (Šmigelskas ir kt., 2014) ir bakalauro baigiamųjų darbų (Šmigelskas ir kt., 2015) metodinių rekomendacijų. Ši metodinė knyga nėra tiesiog pastarųjų leidinių kompiliacija – čia yra pateikiama taip pat ir magistro darbų rekomendacijos, yra pateikiama sistemingo mokslinių gebėjimų ugdymo koncepcija, išsamiau išdėstytos tam tikros kokybinių tyrimų rekomendacinės nuostatos, patikslinti ir modifikuoti citavimo reikalavimai ir kt. Leidinyje pateikiamos gairės ir reikalavimai yra rekomenduojamo pobūdžio ir taikytini Lietuvos sveikatos mokslų universitete studijuojantiems psichologiją studentams. Nepaisant to, šis leidinys gali praversti ir būti naudingas taip pat ir kitoms universitete vykdomoms programoms, visų pirma laikantis specifinių, tose programose numatytų gairių ir reikalavimų. Tokiu atveju, šis leidinys gali užpildyti nišą ten, kur tam tikros studijų darbų ar baigiamųjų darbų nuostatos dar nėra aiškiai apibrėžtos. Šis leidinys studentams padės užtikrintai ir kokybiškai parengti studijų rašto darbus, o dėstytojams palengvins darbų įvertinimo ir vadovavimo jiems procesus.