0-3 m. vaikų kognityvinės raidos sutrikimų išaiškinimas, terapijos principai ir stebėjimas : metodinis dokumentas
Date |
---|
2023-12-31 |
Bibliografija: p. 24-25.
Kognityvinė, intelekto ir protinė raida susijusi su asmens suvokimu ir jo pokyčiais asmeniui augant ir bręstant. Nežiūrint to, kad šie terminai neretai vartojami kaip sinonimai, mokslinėje literatūroje jie apibrėžiami skirtingai. Ankstyvojo amžiaus vaikams intelekto ar protinę raidą įvertinti yra sunku neturint specifinių instrumentų ir pasirengusių specialistų, todėl aptariant vaikų iki 5 m. mąstymą, supratimą, informacijos suvokimą, turima omenyje kognityvinė raida. Metodinis dokumentas “0-3 m. vaikų kognityvinės raidos sutrikimų išaiškinimas, terapijos principai ir stebėjimas” (toliau – metodinis dokumentas) skirtas pagerinti ankstyvą vaikų kognityvinės raidos sutrikimų identifikaciją, informuoti apie mokslo įrodymais pagrįstus terapinius metodus, aptarti stebėjimo principus. Šio metodinio dokumento tikslas: 1) suteikti gydytojams ir kitiems specialistams žinių̨ apie vaikų iki 3 m kognityvinės raidos sutrikimus, jų priežastis; 2) pateikti ankstyvojo amžiaus vaikų kognityvinės raidos sutrikimo identifikavimo ir valdymo algoritmą. [...]
Funding(s) | Project ID |
---|---|
Europos socialinio fondo agentūra |