Nejonogeninių emulsiklių SPAN 80 ir TWEEN 80 panaudojimas vanduo aliejuje riebaus kremo technologijoje, stabilumo tyrimai“
Author(s) | |
---|---|
Jankowska, Renata |
Date Issued |
---|
2015-05-27 |
Bibliogr.: p. 293
Įžanga Sunegalavę pacientai dažniausiai pirmiausia kreipiasi į lengviausiai pasiekiamą sveikatos priežiūros specialistą – farmacininką, o ne į šeimos gydytoją. Vaistinėje jiems suteikiama kokybiška farmacinė paslauga ir be ilgo laukimo reikiama informacija apie negalavimą. Manoma, kad prekių pateikimas bei išdėstymas gali turėti įtakos vartotojų priimamiems sprendimams susijusiems su prekių įsigijimu. Vienas iš veiksnių, kuris tiesiogiai veikia pardavimų apimtis tai prekių išdėstymas lentynose. Tyrimų apie vaistinių preparatų ir kitų vaistinės prekių kategorijų valdymą Lietuvoje dar nebuvo atlikta. Nėra eksperimentinių tyrimų ir iki šiol nėra vertinta nereceptinių vaistų ir kitų vaistinės asortimento prekių pločio ir išdėstymo įtaka jų įsigijimui. Tikslas Išanalizuoti ir įvertinti nereceptinių vaistų bei kitų vaistinės prekių asortimento pločio ir prekių išdėstymo svarbą jų įsigijimui. Uždaviniai 1. Išanalizuoti ir įvertinti kaip nereceptinių vaistų ir kitų vaistinės asortimento prekių plotis veikia pasirinkimą įsigyti prekę. 2. Įvertinti kaip nereceptinių vaistų ir kitų vaistinės prekių išdėstymas veikia vartotojų apsisprendimą įsigyti prekę. Metodika Eksperimentinis tyrimas vaistinėse buvo atliekamas nuo 2014 m. spalio mėn. iki 2015 m. sausio mėn. atsitiktiniu būdų pasirinktose trijose „BENU“ tinklo vaistinėse Kaune, kitos tinklo vaistinės (n=3) buvo priskirtos kontrolinei grupei. Leidimai atlikti eksperimentinį tyrimą derinti su vaistinių vadovais. Tiriamuoju laikotarpiu padidintas maisto papildų (Cardioace ir Perfectil) bei nereceptinių vaistų (Olfen, Sedatif PC) lentyninis plotis eksponuojant juos vartotojų akių lygyje. Taip pat pilotinėse vaistinėse išstatytos papildomos nereceptinių vaistų virškinimui ir nereceptinių vaistų nuo peršalimo lentynos. Tyrimo duomenys analizuojami naudoja[...].