Options
Savarankiško darbo organizavimas medicininės terminijos lotynų kalba studijose: studentų p[o]žiūris
Date Issued |
---|
2022-11-25 |
ISBN 978-9955-15-778-6 (elektroninė versija)
Klaida: pažiūris
Bibliogr.: p. 114-115
Straipsnyje analizuojamas student p[o]žiūris į savarankiško darbo organizavimą medicininės terminijos lotynų kalba studijose. Šiuolaikinio aukštojo mokslo studijose savarankiškas darbas grindžiamas konstruktyvizmo idėjomis: daugiau dėmesio skiriama žinių susiejimui su realiomis situacijomis, gebėjimų ugdymui; studijose taikomi aktyvaus ir inovatyvaus mokymosi metodai tokie kaip darbas grupėse, projektų rengimas, realių atvejų analizė; skatinamas studentų savarankiškumas bei įsitraukimas į mokymosi procesą, atikomas formuojamasis vertinimas, teikiamas konstruktyvia tarpusavio sąveika grindžiamas grįžtamasis ryšys. Siekiant atskleisti, koks student požiūris į savarankiško darbo organizavimą lotynų kalbos studijose, pasirinktas duomenų rinkimo metodas – internetinė student apklausa. Iš viso į anketos klausimus atsakė 126 medicinos studijų programos pirmo kurso studentai, baigę mokomojo dalyko studijas. Tyrimo instrumentas – straipsnio autorių parengtas klausimynas, kuriame aktualizuojami student savarankišką darbą apibūdinantys elementai: savarankiško darbo užduotys, savarankiško darbo metu taikomi studijų metodai, student aktyvumas savarankiško darbo metu, savarankiško darbo metu taikomi vertinimo metodai, grįžtamojo ryšio teikimas. Šis tyrimas padėjo atskleisti, jog profesinės terminijos studijose student savarankiškam darbui būdingi bruožai: planuojant student savarankišką darbą parenkamos taikomojo pobūdžio užduotys, taikomi aktyvų ir konstruktyvų mokymąsi skatinantys probleminiai metodai. Gauti tyrimo duomenys parodė, kaip, student požiūriu, reikėtų keisti bei tobulinti savarankiško darbo organizavimą profesinės terminijos lotynų kalba studijose. […]. Tyrimo problema – kokie, student požiūriu, eigiami ir tobulintini savarankiško darbo bruožai pasireiškia medicininės terminijos lotynų kalba studijose. Tyrimo objektas – student požiūris į savarankiško darbo organizavimą medicininės terminijos lotynų kalba studijose. Tyrimo tikslas – atskleisti student požiūrį į savarankiško darbo bruožų raišką medicininės terminijos lotynų kalba studijose. […].
The article analyzes the attitude of students towards the organization of independent work in studies of medical terminology in Latin. A total of 126 first-year students of the medical study program who have completed their studies of the educational subject answered the questions of the questionnaire. This research helped to reveal that the independent work of students in professional terminology studies is characterized by: when planning students’ independent work, tasks of an applied are selected, problem-based methods that promote active and constructive learning are applied. The research data obtained showed how, from the students’ point of view, the organization of independent work should be changed and improved in studies of professional terminology in Latin.