Kokybės vadybos sistemos. Reikalavimai (ISO 9001:2008)
No | Subject |
---|---|
03.100.70 | Vadybos sistemos |
03.120.10 | Kokybės vadyba ir kokybės užtikrinimas |
No | Law Statement |
---|---|
„Dėl Fasuotų prekių ir matavimo indų techninio reglamento patvirtinimo" | Nr. 2015-14232 |
1.1 Bendrosios nuostatos Šiame tarptautiniame standarte nustatyti kokybės vadybos sistemoms keliami reikalavimai, kai organizacija: a) siekia įrodyti savo sugebėjimą nuolat tiekti produktą, atitinkantį kliento ir atitinkamų įstatymų bei reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus; b) rezultatyviai taikydama šią sistemą, įskaitant jos nuolatinio gerinimo procesus bei atitikties kliento ir atitinkamų įstatymų bei reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams užtikrinimą, siekia, kad klientas būtų kuo daugiau patenkintas. 1 PASTABA Šiame tarptautiniame standarte terminas produktas taikomas: a) produktams, kurie skirti klientams arba kurių klientai reikalauja; b) bet kokiems reikalaujamiems išvestiniams produkto realizavimo procesų rezultatams. 2 PASTABA Įstatymų bei reglamentuojančių teisės aktų reikalavimai gali būti išreikšti kaip teisiniai reikalavimai. 1.2 Taikymas Šio tarptautinio standarto reikalavimai yra bendri ir gali būti taikomi visoms rganizacijoms, nesvarbu, koks jų tipas, didumas ir tiekiamas produktas. Kai bet kuris (-ie) šio tarptautinio standarto reikalavimas (-ai) negali būti taikomas (-i) dėl organizacijos ir jos produktų pobūdžio, jis (jie) gali būti svarstomas (-i) ir daromos tam tikros išimtys. Jei išimtys padarytos, negalima pretenduoti į atitiktį šiam tarptautiniam standartui, išskyrus atvejus, kai šios išimtys apribotos reikalavimais, išdėstytais 7 skyriuje, ir nedaro poveikio organizacijos sugebėjimams tiekti produktą, atitinkantį kliento ir atitinkamų įstatymų bei reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus, arba atsakomybei už tokio produkto tiekimą
Document | Language | Pages |
---|---|---|
en | 30 | |
lt, en | 66 |