Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Medicinos akademijos Slaugos fakulteto Magistro studijų programų baigiamųjų darbų rengimo ir gynimo reglamentas : metodinės rekomendacijos
Author | Affiliation |
---|---|
Date |
---|
2012 |
Leidinys aprobuotas Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Medicinos akademijos slaugos fakulteto tarybos posėdyje 2012-06-20 (protokolo Nr. SF-12-09) ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos komisijoje 2012 spalio 8 protokolo nr. 6/12.
Priedai: p. 10/29-29/29.
Šios metodinės rekomendacijos skirtos LSMU medicinos akademijos Slaugos fakulteto studentams, magistro studijų programoje rengiantiems baigiamąjį darbą. Bakalauro studijų baigiamąjį darbą studentai rašo savarankiškai, vadovaujant darbo vadovui, kuris skiriamas pagal šioje metodinėje priemonėje nurodytus reikalavimus. Pirmojoje šių metodinių rekomendaciijų dalyje išdėstytos bendrosios nuostatos, antrojoje – pagrindinės sąvokos, studentų ir darbo vadovų funkcijos bei atsakomybė, trečiojoje – baigiamojo darbo rengimo ir gynimo tvarka, ketvirtojoje – pateikiami priedai, kuriuose yra titulinio lapo, turinio, literatūros sąrašo pavyzdžiai ir kiti dokumentai, reikalingi baigiamojo darbo rengimo kokybei ir parengimui užtikrinti. Tikimės, kad ši metodinė priemonė taps naudinga ir dažnai skaitoma, atsakys į daugelį studentams kylančių klausimų bei padės rasti tinkamus sprendimus rengiant baigiamąjį darbą. Dėkojame visiems kolegoms ir ekspertams, kurie padėjo parengti šias metodines rekomendacijas.
This issue of methodical recommendations is dedicated for undergraduate students of the Faculty of Nursing at the Lithuanian University of Health Sciences to assist them with the preparation of the final master’s thesis. The final work is defined as an independent student’s work under the supervision of a qualified researcher according to the requirements laid down in this methodical issue. In the first chapter of the methodical recommendations, general regulations are introduced. In the second chapter, the main concepts and their description, students’ and supervisors’ functions and responsibilities are described. The third chapter deals with the requirements of thesis preparation and their defence. The fourth chapter contains the following annexes: a cover page, examples of content and reference citation, and other documents necessary to assure the quality and proceeding of the final thesis preparation. Hopefully, this issue of methodical recommendations will become a valuable educational tool for students by answering their questions and helping them to find the right solutions while preparing the final thesis. We acknowledge all colleagues and experts who worked hard on this issue to make it available.