Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12512/44404
Options
Sensorinės integracijos sutrikimų įtaka vaikų, sergančių autizmu, savarankiškumo įgūdžių vystymuisi / V. Repšaitė, G. Kavaliauskienė
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Title
Sensorinės integracijos sutrikimų įtaka vaikų, sergančių autizmu, savarankiškumo įgūdžių vystymuisi / V. Repšaitė, G. Kavaliauskienė
Other Title
Evaluation the influence of sensory integration disorders to the development of independence skills of autistic children.
Publisher (trusted)
Lietuvos reabilitologų asociacija |
Date Issued
Date Issued |
---|
2009-10-02 |
Extent
p. 257-260 : pav., lent.
Is part of
Reabilitacijos metodų ir priemonių efektyvumas : Lietuvos Reabilitologų Asociacijos konferencijos medžiaga : Birštonas, 2009 m. spalio 2-3 d.d. / Lietuvos reabilitologų asociacija / Mokslinis redaktorius Aleksandras Kriščiūnas. Birštonas : [Lietuvos reabilitologų asociacija], 2009. ISBN 9789955035749.
Version
Originalus / Original
Series/Report no.
Sergančių vaikų reabilitacija.
Description
Bibliogr.: p. 259-260
Field of Science
Abstract
Vaikystės autizmas pagal Tarptautinės statistinės ligų ir sveikatos problemų klasifikacijos 10 redakciją yra priskiriamas įvairiapusių raidos sutrikimų grupei, kuriai būdingi aktyvaus ir adekvataus socialinio bendravimo sunkumai, kalbos sutrikimai, ribotas stereotipinis besikartojantis elgesys ir interesų ratas. Daugelis autorių pažymi, jog vaikams, kuriems diagnozuotas vaikystėje autizmas, būdingi ir ryškūs sensorinės integracijos sutrikimai. Pažymima, jog šių vaikų reakcijos į dirgiklius (garsus, vaizdus, skonį, judesius) nėra adekvačios ir statistiškai patikimai skiriasi nuo sveikų vaikų reakcijų. Jasmine, Couture, McKinley ir kt. nustatė, kad tarp ikimokyklinio amžiaus autizmu sergančių vaikų neadekvačių reakcijų į dirgiklius ir kasdienės veiklos sutrikimų egzistuoja stiprus koreliacinis ryšys. [...].
The aim of the research. To evaluate whether sensory integration disorders influence the development of the independence skills of autistic children. Methods. The research was carried out in 2008 in Klaipėda's special basic school "Svetliacioj". 18 children - 6 girls (33 %) and 12 boys (66 %) - having autism and learning in this particular school took part in the research. There were 3 children having light degree of severity of autism (16.7 %), 5 children having medium degree of severy of autism (27,8 %) and 10 children having hard degree of severity of autism 55,66 %). The average of the age of the group under research was 12.3 years. Children were examined using the skills evaluation scheme for autistic children recommended by the authors Ivoskuviene R. and Balciunaite J. The disorders of sensory integration were evaluated according to the questionner for evaluating the sensory integration disorders prepared by Balzer-Martin L.A. [...].
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
ISBN (of the container)
9789955035749
Other Identifier(s)
(LSMU ALMA)990000241550107106
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Affiliation(s)
Veterinarijos Akademija (VA) |
VA Veterinarijos fakultetas (U630000) |