Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12512/91578
Options
Asmenų, persirgusių galvos smegenų infarktu, rankos funkcijos pokyčiai taikant įprastą ir diferencinio mokymo metodika paremtą ergoterapiją / Viktorija Repšaitė, Alfonsas Vainoras, Daiva Baltaduonienė
Type of publication
Konferencijų tezės nerecenzuojamame leidinyje / Conference theses in non-peer-reviewed publication (T2)
Title
Asmenų, persirgusių galvos smegenų infarktu, rankos funkcijos pokyčiai taikant įprastą ir diferencinio mokymo metodika paremtą ergoterapiją / Viktorija Repšaitė, Alfonsas Vainoras, Daiva Baltaduonienė
Publisher (trusted)
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos namai |
Date Issued
Date Issued |
---|
2014-04-09 |
Extent
p. 92-94, Nr. 3.
Is part of
VII nacionalinė doktorantų mokslinė konferencija Mokslas – sveikatai : konferencijos pranešimų tezės [skirta Pasaulinei sveikatos dienai paminėti, kuri minima balandžio 7-ąją] : 2014 m. balandžio 09 d., Kaunas / Lietuvos sveikatos mokslų universitetas. [LSMU Doktorantų taryba. LSMU Mokslo centras. LSMU Mokslo fondas ; Org. Vaiva Lesauskaitė]. Kaunas : Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos namai, 2014. ISBN 978-995-515-342-9.
Version
Originalus / Original
Series/Report no.
Sekcija "Visuomenės sveikata ir bioteisė".
Field of Science
Abstract
Viena svarbiausių funkcijų žmogaus kasdienėje aplinkoje yra rankos funkcija. Rankos funkcijos sutrikimas yra viena iš didžiausių problemų persirgus galvos smegenų infarktu. Net 85 proc. visų žmonių, patyrusių galvos smegenų infarktą, pažeidžiama ranka. Todėl greitas ir kokybiškas rankos funkcijos atstatymas yra vienas svarbiausių reabilitacijos uždavinių. Ergoterapija (vienas iš terapijos metodų, taikomų reabilitacijoje) – mokslas apie sutrikusio žmogaus veiklos atgavimą ar ugdymą, siekiant gerinti jo biosocialines funkcijas, įveikiant ar mažinant negalią. Ergoterapijos tikslas pacientams, patyrusiems galvos smegenų infarktą, – pafėti sugrįžti paciento fizinėms, protinėms, socialinėms ir profesinėms galimybėms. Diferencinio mokymo metodas – alternatyva kartotiniams judesiams. Diferencinio mokymo metodas vystomas remiantis neurofiziologiniais ir dinaminių sistemų tyrinėjimais. Diferencinis mokymas aktyvuoja žmogaus judamojo elgesio svyravimus, kad paskatintų besimokančiojo saviorganizaciją. Taip besimokantysis atranda individualų judesių ir jo mokymosi būdus. Todėl svyravimus reikia ne slopinti, o stiprinti, kad ligonis atrastų individualias galimų sprendimų erdves. Tikslas. Ištirti rankos funkcijos pokyčius pacientams, persirgusiems galvos smegenų infrktu, taikant įprastą ir diferencinio mokymo metodika paremtą ergoterapiją. [...].
Type of document
type::text::conference output::conference proceedings::conference paper
ISBN (of the container)
978-995-515-342-9
Other Identifier(s)
(LSMU ALMA)990000839370107106
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)