HybridLab® method for successful learning
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Uždaroji akcinė bendrovė Krizių tyrimo centras | ||
Uždaroji akcinė bendrovė Krizių tyrimo centras | ||
Uždaroji akcinė bendrovė Krizių tyrimo centras | ||
Uždaroji akcinė bendrovė Krizių tyrimo centras | ||
Uždaroji akcinė bendrovė Krizių tyrimo centras | ||
Uždaroji akcinė bendrovė Krizių tyrimo centras | ||
Uždaroji akcinė bendrovė Krizių tyrimo centras | ||
Date |
---|
2017-11-16 |
Bibliogr.: p. 78-79
Efektyvūs šiuolaikiniai mokymo ir mokymosi metodai sujungia naujus ir pažangius technologinius sprendimus bei mokymosi principus. Krizių tyrimo centras (KTC) sukūrė sėkmingą mokymosi metodą, vadinamą Hibridiniu mokymu (HybridLab®). Visa mokymuisi reikalinga informacija sukoncentruojama iš daugybės šaltinių, sukuriami algoritmai, video medžiaga, testai. Studentai teorinę medžiagą skaito ir testus sprendžia individualiai, neribojant mokymosi trukmės. Praktinis mokymasis vyksta specialiai įrengtoje simuliacinėje laboratorijoje. Čia, nedidelėje komandoje, praktiškai sprendžiamos situacijos naudojant sėkmingo sprendimo algoritmus. Komanda tarpusavyje keičiasi vertintojo, lyderio bei padėjėjo rolėmis ir algoritmų pagalba visus veiksmus išmoksta atlikti iki automatizmo. Komanda situacijas praktikuoja tol, kol išmoksta įveikti užduotis iš pirmo karto greitai ir be algoritmo. Visas studentų mokymasis laboratorijoje yra filmuojamas. Ekspertas vertina situacijas nuotoliniu būdu. Vienu metu gali mokytis didelės grupės studentų, nes simuliacinės laboratorijos darbo laikas neribojamas, kiekvienas studentas pasirenka jam patogų darbo laiką ir mokymosi tempą. Hibridinis mokymosi metodas padeda standartizuotus įgūdžius bei procedūras išmokti iš karto sėkmingai. Hibridinis mokymas efektyviai naudojamas Lietuvos sveikatos mokslų universitete Ekstremalios medicinos, Akušerijos ir ginekologijos, Neonatologijos bei Chirurgijos klinikose jau penkerius metus [1, 3, 4, 5, 6].
HybridLab® is the direct independent learning, consisting of a mastery learning model, with e-learning and peer teaching with a remote instructor. This learning method helps to develop standardized practical skills, improves long-term memory and supports learning from success rather than failures. HybridLab® method is successfully used in the Lithuanian University of Health Sciences (LUHS) in Department of Disasters Medicine, Obstetrics and Gynecology, Neonatology, Surgery for 5 years. INTRODUCTION Modern changes and development in technologies, science, education and medicine requires novel and refine teaching and learning methods. The teaching of present – day students must combine the traditional teaching techniques formed by centuries of pedagogical experience with modern technologies and based on students’ centred approach [1]. Crisis Research Center (CRC) created a direct independent learning strategy called HybridLab® that stimulates students actively use the learning experience instead of being passive listeners. The uniqueness of this HybridLab® program consists in combining a mastery learning model, with e-learning and peer teaching with a remote instructor. Basic principles of mastery learning are that educational excellence is expected and can be achieved by all learners and that little or no variation in measured outcomes will result [2]. This peer-to-peer hybrid model includes e-learning modules combined with online checklist and decision flowcharts, strategically starting with simple steps and progressing towards complex simulation scenarios. Peer-teachers use checklists to assist the learner to follow the correct pathway. Based on mastery-learning concepts, learners build automaticity in their skill responses, practicing until reaching competency. Remote video monitoring of final performance tests of learners.[...].