Options
Akademinis konsultavimas kolegijos dėstytojų ir studentų požiūriu: lyginamoji analizė
Grigaitytė, Julija | |
Stubraitė, Vaida |
Date Issued |
---|
2013-04-07 |
Straipsnyje lyginamas dėstytojų ir studentų požiūris į vienos iš studijų proceso sudedamųjų dalių – akademinio konsultavimo – reikšmę koleginėse studijose. Jame aprašomos akademinio konsultavimo prielaidos, samprata bei tradicijos Lietuvoje ir užsienyje, analizuojami dėstytojų ir studentų nuomonės tyrimo apie konsultacijų reikšmę mokymosi sėkmei bei konsultacijų trikdžius rezultatai. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr ISAK-1026 patvirtintame "Nuolatinių ir ištęstinių studijų formų apraše" nurodyta, jog kontaktinis darbas, praktika, studento savarankiškas darbas yra mokymo(si) būdai, kuriais naudojasi aukštoji mokykla, įgyvendindama studijų programą. Įsigaliojus šiam įsakymui, aukštųjų mokyklų studijų programose tam tikra dalis kontaktinio darbo valandų yra skiriama konsultacijoms. Dėstytojams svarbu, kaip efektyviau organizuoti sklandų ir studentams naudingą akademinį konsultavimą. Tikslas – atskleisti akademinio konsultavimo reikšmę, paskirtį, būdus ir įtaką studijų rezultatams bei galimus trikdžius kolegijoje. [...].