Options
Studentų psichologinės pagalbos poreikio įvertinimas egzaminų laikotarpiu
Date Issued |
---|
2015-05-27 |
Bibliogr.: p. 707
Įžanga Mokymasis universitete ar kolegijoje studentams sukelia daug streso ir nemalonių emocijų [1]. Vieni moka kovoti su stresu ir jį suvaldo, kitiems prireikia pagalbos: kartais tiesiog pokalbio su draugu, kai kuriems – apsilankymo pas psichologą [2]. Todėl norėjosi sužinoti, ar kolegijoje besimokantys studentai patys susitvarko su stresu, galbūt jie jaučia, jog reikia pagalbos ir kada psichologinė pagalba jiems atrodo reikalingiausia. Tikslas Nustatyti psichologinės pagalbos poreikį studentams egzaminų laikotarpiu. Uždaviniai 1. Ištirti psichologinės pagalbos poreikį jaučiančių studentų pasiskirstymą pagal lytį ir kursą. 2. Išsiaiškinti, kokio pobūdžio psichologinės pagalbos studentai pageidautų. 3. Išsiaiškinti, kada, iš ko ir kur studentai norėtų gauti psichologinę pagalbą. Metodika Tyrime dalyvavo 160 Kauno kolegijos Sveikatos priežiūros fakulteto I ir III kurso studentų. Šio darbo tikslui pasiekti buvo naudojamas vienkartinis anoniminis autorių parengtas klausimynas, sudarytas iš sociodemografinės dalies bei originalių klausimų, kurių pagalba buvo vertinama nuomonė apie psichologinę pagalbą, jos poreikį, laikotarpį, kada būtų norima ją gauti, kas turėtų ją suteikti. Apklausa buvo atlikta paaiškinus tyrimo tikslą, uždavinius, metodus bei gavus raštišką tiriamųjų sutikimą. Tyrimui atlikti gautas LSMU bioetikos komisijos leidimas. Tiriamųjų domenų analizė atlikta MS Excel 2003 bei „SPSS 22.0 for Windows“ programomis. Tiriamųjų grupių palyginimui naudojami One Sample T – test (Mann – Whitney), Kruskal – Wallis testai. Patikimumo lygmuo p<0,05. Rezultatai Respondentų grupę sudarė 160 studentų: 90 (56,25 proc.) I kurso Kauno kolegijos Sveikatos priežiūros fakulteto studentų ir 70 (43,75 proc.) III kurso studentų. 110 (68,75 proc.) merginų, iš jų 72 (65,45 proc.) I kurso studentės, 38 (34,54 proc.) III kurso stu[...].