- Farmacijos fakultetas
- Odontologijos fakultetas
- Visuomenės sveikatos fakultetas
- Slaugos fakultetas
- Veterinarijos fakultetas
- Gyvūnų mokslų fakultetas
| Paskaitos pavadinimas (2 akad. val.) | Mokinių skaičius |
| Vaistų kūrimas (vaisto kūrimo etapai, terminai, kaštai, vaisto kokybės, saugumo ir veiksmingumo įvertinimas). | Iki 30 |
| Kodėl augalai sintetina antiseptiniu poveikiu pasižyminčius biologiškai aktyvius junginius? | Iki 100 |
| Augaliniai fenoliniai junginiai – natūralūs antioksidantai. | Iki 100 |
| Paskaitos pavadinimas (2 akad. val.) | Mokinių skaičius |
| Pieninis ir nuolatinis sąkandžiai. Pieninių ir nuolatinių dantų dygimo laikas. Odontologinės būklės įvertinimo metodai. | 15–20 |
| Kariesogeninė situacija burnoje. Karieso atsiradimo rizikos veiksniai. Burnos ertmės ekologija. Dantų apnašų sudėtis ir susidarymo mechanizmas. | 15–20 |
| Burnos higiena. Burnos higienos būklės įvertinimas. Higieniniai indeksai. | 15–20 |
| Individualios burnos higienos priemonės (šepetėliai, pastos, skalavimo skysčiai ir kt.). | 15–20 |
| Paskaitos pavadinimas (2 akad. val.) | Mokinių skaičius |
| Bendravimo psichologija: minčių įtaka bendravimui. | 7–10 |
| Socialinė psichologija: konformizmas. | 7–10 |
| Klinikinė psichologija: valgymo sutrikimai (nervinė anoreksija ir nervinė bulimija). | 7-10 |
| Paskaitos pavadinimas (2 akad. val.) | Mokinių skaičius |
| Ergoterapija asmenims patyrusiems galvos smegenų insultą: inovatyvios technologijos taikomos ergoterapeuto darbe. | Iki 15 mokinių |
| Ergoterapeuto darbe taikomos inovatyvios technologijos pažintinių funkcijų lavinimui. | Iki 15 mokinių |
| Paskaitos pavadinimas (2 akad. val.) | Mokinių skaičius |
| Saugus gyvūnų transportavimas. | Iki 20 |
| Kodėl verta tapti stambiųjų gyvūnų veterinarijos gydytoju? | 30 |
| Dr. L. Kriaučeliūno smulkiųjų gyvūnų klinikos veikla, veterinarijos gydytojo profesija. | 15 |
| Bakterijų atsparumo vaistams vystymasis. | 10 |
| Aš gebu atpažinti skubios pagalbos poreikį savo augintiniui | iki 100 |
| Paskaitos pavadinimas (2 akad. val.) | Mokinių skaičius |
| Šuns elgesio ABC: šuns kūno kalbos pagrindai. | 14–20 |
| Kaip šunys mokosi? Skirtingi mokymosi būdai, jų demonstracija. Penkios gyvūnų laisvės. Kaip būti atsakingu šeimininku? | |
| Vienos sveikatos koncepcija: žmogus – gyvūnas – aplinka | 100 |