2024 m.
Posėdžio darbotvarkė:
- Kompetencijų ugdymo renginių planų tvirtinimas.
- Dėstytojų apklausos apie simuliacijos metodą rezultatų pristatymas.
Posėdžio darbotvarkė:
- Studijų plano rengimo, tvirtinimo ir administravimo tvarkos aprašo pristatymas.
- Koreguoto InoEdu rudens semestro mokymų planas ir teikiamų programų aprašų tvirtinimas.
Posėdžio darbotvarkė:
- Studijų dalyko (modulio) aprašo rengimo tvarkos atnaujinto projekto peržiūra.
- SPK vertinimas savo programos dalykų, kurie būtini teigiami, kad studentas būtų keliamas į aukštesnį kursą.
- Mokslo centro atnaujinta doktorantų anketa ir jos tvirtinimas.
- Rudens semestro mokymų planas.
- Studentų vertinimo sunkumai iš dėstytojo perspektyvos.
Posėdžio darbotvarkė:
- LSMUSIS ,,Kokybės termometras” situacija nuo įrankio įdiegimo: nauda, poreikis, tobulinimas/keitimas (dr. M. Miliušienė, Fakultetų atstovai).
- Anketos: poreikis dėstytojų anketai simuliacijos tematika (prof. L. Jankauskaitė, G. Kasputytė), InoEdu anketa mokymų dalyviams.
- EdTech sukurtų LSMU dėstytojų skaitmeninių mokymosi priemonių kokybės vertinimo rezultatų pristatymas ir tvirtinimas (dr. E. Misiūnaitė – Bačiauskienė).
- Pavasario InoEdu mokymų plano programos ir jų patvirtinimas.